طراحی و ساخت انواع سازه های آهنی و اجرای پروژه های آهنگری

پارس درب با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه ساخت وطراحی درب های فلزی ونرده حفاظ .درب سوله. سایبان . پلی کربنات و...

طراحی و ساخت انواع سازه های آهنی و اجرای پروژه های آهنگری

پارس درب با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه ساخت وطراحی درب های فلزی ونرده حفاظ .درب سوله. سایبان . پلی کربنات و...

۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است


🔸تعریف تیر :

تیرها قطعات سازه ای هستند که در سازه عموما بصورت اعضای افقی یا شیبدار قرار گرفته و بارهای قائم بر محور خود را به تکیه گاهها که معمولاً ستونها هستند، منتقل میکنند. در اثر این بارها، در لایه های مختلف تیر تنش کششی و فشاری ایجاد میشود.

🔸انواع تیرها در سازه های فولادی :

تیر در سازه ساختمان برحسب وظیفه ای که برعهده دارد، به صورت زیر نامگذاری می گردد :

1- شاهتیر یا تیر اصلی (Girder) : عضو باربر اصلی در سقف میباشد که بارهای وارد از تیرچه ها را به ستون ها انتقال می دهد.

2- تیرچه یا تیر فرعی (Joist) : تیر سبکی می باشد که بار سقف را به شاه تیرها انتقال می دهد.

3- نعل درگاهی (Lintel) : تیری است که در بالای بازشوهای ساختمان، نظیر در و یا پنجره، قرار داده می شود.

4- تیرهای لبه ای یا کناری (Spandrel) : تیرهایی هستند که در پیرامون ساختمان قرار دارند و علاوه بر بار سقف، بار دیوارهای پیرامونی ساختمان را نیز تحمل میکنند و نقش کلاف بندی ساختمان را نیز ایفا میکنند.


5- لاپه (Purlin) : تیر سبکی از نیمرخ Z یا L که از آن برای حمل بار پوششهای سبک در ساختمانهای صنعتی استفاده میشود.

🔸بارهای وارد بر تیر :

تیرها بسته به محلی که در آن به کار گرفته می شوند، تحت تاثیر بارهای مختلفی قرار میگیرند که این بارها به صورت متمرکز، گسترده یکنواخت، گسترده غیر یکنواخت (خطی) و یا تر کیبی از آن ها می باشد.

🔸 سطح بارگیر تیرها :

سهم هر تیر از بار سقف، مقدار باری است که در سطح بارگیر آن تیر وارد می شود .

اگر نسبت طول به عرض دال سقف بزرگتر از

2 باشد دال موردنظر را دال یکطرفه گو یند در

غیر اینصورت دال مورد نظر را دوطرفه گویند.در شاهتیرها برحسب اینکه شاهتیر بار را از دال یکطرفه و یا دوطرفه بگیرد،وضعیت فرق می کند.

در صورتی که شاهتیر بار را از دال یکطرفه بگیرد، عرض بارگیر آن وسط به وسط دو دهانه مجاور است. در صورتی که شاهتیرها بار را از دال دوطرفه بگیرند، سطح بارگیر آن ها از ترسیم نیمساز گوشه ها به دست می آید و در نتیجه بار وارد بر شاه تیر به صورت مثلثی یا ذوزنقه خواهد بود.

دال هایی نظیر طاق ضربی و تیرچه بلوک و دال های کامپوزیت (مرکب) رفتار یکطرفه دارند و دالهای بتن مسلح عموماً رفتار دوطرفه دارند.

تیر وشاه تیر در ساختمان 

تیر وشاه تیر در ساختمان 

تیر وشاه تیر در ساختمان 

 تیر وشاه تیر در ساختمان

تیر وشاه تیر در ساختمان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۳۰
اصغر آراسته

ساخت چهارچوب فلزی کمد دیواری برای مجتمع 15واحدی .

پارس درب آماده همکاری با انبوه سازان و فعالان بخش مسکن جهت ساخت انواع چهارچوب فلزی از قبیل فرانسوی ،مکزیکی ،ساده،ساخت فرم پنجره آلومینیوم ،فرم پنجرهupvc،درب انباری ،درب خرپشته ،درب اتاقک آسانسور وساخت کلیه سازه های فلزی ساختمانی میباشد. 

چهارچوب کمد دیواری فلزی چهارچوب کمد دیواری فلزی چهارچوب کمد دیواری فلزی چهارچوب کمد دیواری فلزی چهارچوب کمد دیواری فلزی چهارچوب کمد دیواری فلزی چهارچوب کمد دیواری فلزی چهارچوب کمد دیواری فلزی چهارچوب کمد دیواری فلزی

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۰۰
اصغر آراسته

دربهای جدید فلزی با قابلیت استفاده از چوب ،شیشه ،طلق پلی کربنات بجای شیشه و ورق فلزی در آنها و گلهای  فرفورژه در عین ایجاد امنیت، زیبایی را نیز برای شما به همراه می آورند. چنانچه درب منزل شما قدیمی وساده است یا اینکه برای ساختمان نوساز خود به دنبال درب شیک و جدید با ایمنی بالا هستید،با انتخاب یکی از درب های لوکس از آلبوم های متنوع پارس درب یک تغییر اساسی در نمای ساختمان خود ایجاد کنید.

در استفاده از گل نرده و فرفوژه محدودیت خاصی وجود ندارد و حتی بصورت سلیقه ای امکان طراحی و تولید انواع درب و نرده و حفاظ توسط این قطعات وجود دارد و قیمت معمولا بر اساس وزن محصول نهایی محاسبه و تعیین می گردد.

 بسته به ابعاد درب سفارشی، وزن، قیمت و سایر پارامترهای درب متغیر می باشد.

 جهت دریافت اطلاعات از وزن، قیمت، زمان تحویل و سایر ویژگی های درب سفارشی می توانید از قسمت تماس با ما ، با ما در ارتباط باشید.

 درب آهنی حیاطی درب آهنی حیاطی درب آهنی حیاطی درب آهنی حیاطی   درب آهنی حیاطی درب آهنی حیاطی درب آهنی حیاطی درب آهنی حیاطی درب آهنی حیاطی 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۰۳
اصغر آراسته

در دنیای امروز ایمنی وزیبایی خانه مهم وچشم نواز است.

یکی از مشکلاتی که امروزه با آن روبرو هستیم ورود دزدان از طریق پنجره وتراس (بالکن) به منازل و ادارات است .با در نظر داشتن این مشکل مخصوصا در طبقه همکف و اول میتوان با ساختن انواع حفاظهای فلزی و محکم امنیت خانه خود را بالا ببریم .این حفاظها در شکل ها ومدل های زیبا به صورت فرفورژه و یا حفاظهای از قوطی پروفیل است که علاوه بر ایمن ساختن پنجره ها می تواند نمای زیبایی به خانه و یا محل کار شما بدهد وشما با خیالی آسوده به سفر ،تعطیلات و یا مهمانیهای خود بروید و از آن لذت ببرید.

پارس درب بنابراین ضرورت به ساخت انواع حفاظهای پنجره (تراس ، بالکن) به شکل ها ومدلهای زیبا پرداخته است و در زیر نمونه های از انواع مدل ها را برای شما عزیزان به نمایش می گذارد.

محل نصب خ بهار شیراز خ سلیمان خاطر کوچه گلزار

حفاظ پنجره حفاظ پنجره حفاظ پنجره حفاظ پنجره حفاظ پنجره حفاظ پنجره حفاظ پنجره حفاظ پنجره حفاظ پنجره حفاظ پنجرهحفاظ پنجرهحفاظ پنجره

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۱۱
اصغر آراسته

مراحل ساخت درب فلزی کد 1142 و 1143 در ابعاد 350*255 به وزن 625کیلو گرم ودرب تک لنگه نفررو در ابعاد 122*255 به وزن 230 کیلوگرم .

این درب جزو یکی از جدیدترین وپرکار ترین  ساخته های پارس درب  میباشد که در ساخت آن از گل فرفورژه استفاده نشده است و دارای قطعات متعدد کوچک وزیبا میباشد .

محل پروژه کرج انتهای باغستان میدان آتشگاه جنب دیوار مخابرات 

درب فلزی زیبا  درب فلزی زیبا درب فلزی زیبا درب فلزی زیبا درب فلزی زیبادرب فلزی زیبا  درب فلزی زیبا درب فلزی زیبا وجدید درب فلزی زیبا وجدید درب پارکینگ

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۸
اصغر آراسته

ساخت ونصب ،درب چهار دیواری ،محوطه در اندازه 620سانتیمتر ودر ارتفاع 240سانتیمتر ،به وزن 970کیلوگرم در منطقه صنعتی تهران . 

در زمان اجرای این پروژه به خاطر امنیت و... درب ،قبل از تخریب دیوار نصب شده است .وبعد از نصب دیوار برداشته شد و ،ورودی مفید به طول 560 سانتیمتر به دست آمد. پارس درب

درب محوطه ریلی درب محوطه ریلی     درب محوطه ریلی درب محوطه ریلی درب محوطه ریلی درب محوطه ریلی درب محوطه ریلی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۰۹
اصغر آراسته

مراحل ساخت درب و نصب درب ورودی پارکینگ در ابعاد 355*255دو لنگه به وزن 520کیلوگرم ودرب تک لنگه نفررو در ابعاد115*255به وزن 190کیلوگرم .

در ساخت درب دو لنگه پیش بینی نصب حفاظ سرنیزه ای مدل آبشاری انجام شده است ،خصوصیت این مدل در این هستش که حفاظ با درب باز وبسته میشود ،واین امکان را برای ورود ماشینهای با ارتفاع بلند بهمراه میاورد.

محل پروژه:تهران سهروردی شمالی پایین تر از عباس آباد کوچه باسقی پ 3

درب فلزی  درب فلزی    درب فلزیدرب فلزی درب فلزی درب فلزی درب فلزی درب فلزیدرب فلزی درب فلزی حفاظ برای دیوار

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱ ۰۳ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۱۷
اصغر آراسته