طراحی و ساخت انواع سازه های آهنی و اجرای پروژه های آهنگری

پارس درب با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه ساخت وطراحی درب های فلزی ونرده حفاظ .درب سوله. سایبان . پلی کربنات و...

طراحی و ساخت انواع سازه های آهنی و اجرای پروژه های آهنگری

پارس درب با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه ساخت وطراحی درب های فلزی ونرده حفاظ .درب سوله. سایبان . پلی کربنات و...

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است


10 مزیت مهم سقف کشسان باریسول نسبت به کناف

وزن بسیار کم سقف باریسول نسبت به کناف

کناف ها از مصالح قدیمی و در نهایت از کامپوزیت ها تولید می شوند که وزن بسیار بالایی نسبت به باریسول دارند اما سقف کشسان باریسول به دلیل این که حجم داخلی ندارد بسیار سبکتر از کناف است. ضخامت کمتر از یک سانتیمتر برای یک سقف کاذب به غیر باریسول یا سقف کشسان در هیج روش دیگری امکان کاربرد ندارد.

فناوری بسیار پیشرفته و جدید باریسول نسبت به کناف

کناف در واقع ادامه همان روش ساخت و ساز قدیمی درمحل ساختمان است اما باریسول در کارخانه و ازقبل تولید می شود. به لحاظ فناوی به هیچ عنوان قابل مقایسه با کناف نیست. وقتی صحبت از کناف یا هر سقف کاب سنتی دیگر می شود ساخت و رنگ آمیزی درمحل اولین گزینه لازمه است اما در سقف باریسول کششان فقط در محل نصب انجام می شود.

باریسول تمیز و عاری از هر گونه ضایعات

 بر خلاف کناف سقف کشسان باریسول تمیز و عاریی از هر گونه ضایعات و نخاله است. حتا درمنزل یا فضای مبله شده می توان به صورت کامل آن را اجرا کرد بدون این که محیط را آلوده کند. در صورتیکه برای اجرای کناف شما نیازمند هستید تمام وسایل منزل یا فضایی اجرایی را دقیقا مثل زمانی که نقاشی ساختمان دارید جمع آوری یا محافظت کنید.

سقف کشسان باریسول سازاگار با محیط زیست

نگهدارنده های سقف باریسول کشسان از آلومیینیم بسیار سبک و ظریف ساخته شده است. خود پارچه سقف از جنس پی وی سی قابل بازیافت است. همه این مواد سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت هستند. در صورتی که مواد استفاده شده در کناف ها معمولا کامپوزیت یا کچ است که در صورت تخریب بلافاصله به زباله تبدیل می شود.

ایمنی  بسیار بالای بارسول نسبت به کناف

سقف باریسول کشسان نسبت به کناف وزن بسیار پائین تری دارد که همین امر باعث بالارفتن ایمنی سقف در هنگام حوادث غیر مترقبه می شود. کاملا ضد حریق است و در صورت بروز آتش سوزی کاملا منقبض شده و جمع می شود بدون اینکه ریزش یا ذوب شود.  در صورتیکه اکثر کناف ها در صورت حوادثی  مثل زلزله یا حریق خرد شده و پائین می ریزد.

نصب و راه اندازی سریع سقف کشسان باریسول نسبت کناف های سنتی

کناف ها در محل ساختمان، ساخته نصب و رنگ آمیزی می شوند اما سقف کشسان فقط در محل شما نصب می‌شود. اداوت و تجهیزات نصب در باریسول از قبل ساخته شده و نیازی به هیچ گونه تغییر سازه ای در سقف شما نیست.  این موضوع باعث می‌شود سرعت نصب و اجرایی تقریبا 10 برابر بیشتر از کنافهای سنتی باشد و طبیعتا هزینه کمتری هم داشت باشید.

بیشترین انعطاف پذیری نسبت به خمیدگی ها و برجستگی ها

سقف‌های باریسول به نام سقف کششی یا سقف کشسان هم شناخته و نامیده می‌شوند، این نام گذاری تصادفی نیست بلکه برگرفته از یک ویژگی برجسته سقف باریسول یعنی قابلیت کششی بودن آن است. به همین دلیل بیشترین انعطاف پذیری را نسبت به سقف های کاذب موجود دارد. اهمیت این انعطاف پذیری وقتی خود را نشان می دهند که سقف شما دارای عمق،شیب یا خمیدگی های خاص باشد.

 قابلیت انواع نورپردازی مات و شفاف و آینه ای

سقف کشسان باریسول تنها سقفی است که هم قابلیت عبور و فیلتر نور طبیعی و هم مصنوعی را دارد. می توانید این نوع از سقف را از بیرون و داخل نورپردازی کنید. معمولا کناف ها از بیرون و کنارها قابلیت نورپردازی را دارند اما سقف باریسول قابلیت نورپردازی با پنهان کردن منبع نور را دارا می باشد.

قابلیت انتقال و جابجایی آسان تر نسبت به کناف

کناف ها بعد از نصب شدن بخش جدا نشدنی ساختمان می شوند و کوچکترین تغییری در آن منجر به تخریب می شود در صورتی که سقف باریسول از یک قسمت ساختمان به قسمت دیگر و حتا از یک سازه به سازه دیگر قابل انتقال است. این ویژگی برای کسانی که به دلایلی نیاز به اجاره و تغییر چیدمان فضا دارند اهمیت زیادی دارد.

امکان چاپ انواع تصاویر بر روی سقف بایسول کشسان

آسمان مجازی یا یک تصویر رویا گونه از طبیعیت یا یک اثر هنری کلاسیک می تواند تزئین کنند سقف زیبای شما باشد. به آسانی نمی توانید روی کامپوزیت، فیبر یا شیشه های استفاده شده در کناف چیزی چاپ کنید. اما در این نوع سقف هر تصویری که مایل باشید را می توانید چاپ کنید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۸ ، ۱۹:۵۰
اصغر آراسته